Rabu, 25 September 2019

Sinopsis Lengkap Person Who Gives Happiness Episode 52



Ms. Park mengizinkan Eun-hee untuk merawat dan bertemu dengan Ha-yoon tetapi hanya selama Ha-yoon di kemotrapi. Eun-hee kembali ke rumah memberi tahu Myung-sun mengenai ini. Myung-sun memberi semangat Eun-hee untuk semangat demi kesembuhan Ha-yoon. Ms. Park berbicara dengan Ja-kyung dan Suk-jin mengenai Eun-hee yang akan merawat Ha-yoon.


Sehingga terjadi perdebatan di antara mereka. Ms. Park mengatakan kepada Ja-kyung bahwa meskipun dia membenci Eun-hee, jika Eun-hee dapat menyelamatkan Ha-yoon, Ms. Park tidak peduli. Ini membuat Ja-kyung merasa kesal dia pun pergi. Suk-jin berbicara dengan Ja-kyung di kamar dan berusaha untuk memberi pengertian.


Eun-hee datang menemui Ha-yoon dan menyuapi makanan buatannya saat Mi-sook menjaga Ha-yoon. Mi-sook menghubungi Myung berterima kasih telah menjaga Yu-ri. Myung membawa Yu-ri pulang dan bertemu dengan Ms. Park. Tidak lama Mi-sook datang ke rumah berterima kasih kepada Myung telah menjaga Ha-yoon. Ms. Park bertanya siapa yang merawat Ha-yoon dan Mi-sook mengatakan Eun-hee menajga Ha-yoon.


Jung-hoon mengajak Gun-woo untuk makan malam bersama dengan So-jung namun dia menolak. Jung-hoon makan bersama dengan So-jung dan saat itu So-jung mengatakan bahwa dia diadopsi. Dia bertemu dengan Ibu dan Gun-woo di panti asuhan dan dia menyayangi Ibu dan gun-woo yang selalu datang ke panti di akhir pekan.


Gun-woo bersama dengan Myung-sun dan Eun-hee makan bersama. Eun-hee nampak lelah dan mengantuk sehingga mereka meminta kepada Eun-hee untuk beristirahat. Keesokan harinya, Gun-woo menjemput Eun-hee untuk bersama-sama menuju rumah sakit dan di dalam mobil Gun-woo memberikan Kopi kepada Eun-hee.


Di rumah sakit, Ha-yoon ditemani ole Gun-woo, Eun-hee dan Myung-sun. Ha-yoon nampak bahagia. Ketika itu mereka dihampiri Baek-sol. Baek-sol menyapa mereka dan ikut bergabung bersama dengan mereka. Tidak lama Ms. Park datang dan menunjukkan ketidaksukannya. Sebelum Ms. Park berbicara dengan Eun-hee, Myung-sun berkata kepada Ms. Park tujuan mereka untk membaut Ha-yoon tertawa sebab tertawa membuatnya lebih baik daripada kemoterapi, dan Gun-woo bersama Myung-sun pun pergi.


Eun-hee menghubungi Mi-sook namun dia akan terlambat. Eun-hee mengatakan kepada Ha-yoon untuk menemaninya tidur. Ha-yoon senang dan meminta ibunya berbaring di dekatnya. Ketika mereka tidur bersama, Ja-kyung datang membuat Eun-hee terkejut. (Baca juga: Person Who Gives Happiness Episode 53)

Loading...